For at få den bedste oplevelse anbefaler vi at du benytter en anden webbrowser

Information fra Bonava

Fra juni 2025 vil Bonava’s kundeservice blive varetaget af Assento. Her finder du svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål.

Hvad betyder det for mig som kunde? 
Som kunde har du fortsat de samme rettigheder og den samme garanti på din bolig. 

Har du igangværende reklamationer, mangeludbedringer eller eftersyn håndteres de som planlagt, og Assento har adgang til den nødvendige information om din bolig.  

Medarbejderne i Assento er tidligere ansatte i Bonava Danmarks kundeserviceafdeling og kender derfor allerede din bolig. De har indsigt i evt. tidligere reklamationer og mangeludbedringer og ved præcis, hvad der er aftalt i forbindelse med din bolig. 

Hvilken sikkerhed har jeg for, at Bonava lever op til sine garantiforpligtelser? 
Bonava AB ejer fortsat Bonava Danmark A/S, og vil naturligvis leve op til alle forpligtelser i garantiperioden. 

Hvor skal jeg henvende mig med en reklamation? 
Hvis du har en reklamation vedrørende din bolig, skal du fremover kontakte Assento ved at skrive til service@Assento.dk.

Vil jeg fortsat have adgang til MitBonava? 
Du har adgang til MitBonava frem til udgangen af august måned. Vi anbefaler derfor, at du downloader det materiale, du ønsker at beholde, inden udgangen af august. Assento vil stadig have adgang til det gemte materiale i MitBonava, så hvis du får brug for oplysninger senere, kan du altid kontakte dem. 

Hvad sker der med 5-års eftersynet? 
Når det er tid til eftersyn af din bolig fem år efter opførelsen, vil Assento kontakte dig. Du behøver altså ikke holde øje med det selv. 

Husk at informere Assento, hvis du skifter kontaktoplysninger eller fraflytter din bolig, således at de nemt kan komme i kontakt med dig eller den nye ejer af boligen.