Active lifestyleamusement2apartment2Architecturearrow-downPage 1Group 3arrow22arrow2arrow2bike2blocks2bus2cafecalendar2check2close2Common facilitiesGroup 2amusement2Culture EntertainmentShapedocument2arrow2arrow2arrow22Eat Drinkemail2expand2external_link2Family friendlyfavourite2filter2Getting thereGreen solutionsgrocery_store2grocerystoreShapeHealthcareholiday_cottage2Shapehospital2house2pin_distanceicon-unit-v2like2list2Local servicesbonava logotype primarybonava logotype secondarybonava logotype_symbolMap-pinminus2mobile2parkNature activitiesnature_trails2Neighbourhood storyparking2pdf2plot2plus2Group 2external_link2preschool2restaurant2row_house2schools2Schoolssearch2semi_detached2settings2Shoppinglocal_services2Social lifestyleSpecial featuregymGroup 2tube2user2

Garanti og kundeservice

Garanti og kundeservice

Hjælpen er lige i nærheden

Bare fordi du har fået nøglerne, mister vi ikke interessen for dig. Tværtimod. Kvalitet og service er essentielt for os, og du er altid velkommen til at kontakte os.

Drift- og vedligeholdelsesmappe

Når du overtager dit nye hjem, har vi samlet en mappe (trykt eller elektronisk) med nyttige informationer til dig. Det handler om gode råd til vedligeholdelse, betjeningsvejledninger til de tekniske installationer, og udførlige kontaktlister med leverandører, byggeansvarlige og forsyningsselskaber. Den er god at have ved hånden, hvis der – mod forventning – skulle opstå problemer.

Ejendomsadministrator

Inden afleveringen af byggeriet bliver der valgt en ejendomsadministrator og/eller en formand for enten ejerforeningen eller grundejerforeningen. De skal varetage foreningens interesser i forbindelse med den daglige drift og vedligeholdelse af de arealer, der ligger udenfor dit hjem. Det handler om fællesarealer, fællesforsyning og udvendige overfladematerialer. Er dit nye hjem myndighedsmæssigt et rækkehus, er du selv ansvarlig for den udvendige vedligeholdelse.

Vi følger op efter du er flyttet ind

Efter du er flyttet ind og har indrettet dig i dit nye hjem, så efterlader vi dig ikke. Vi kontakter dig to gange mere, for at sikre, at alting er, som det skal være.

Første gang er et år efter færdiggørelsen af byggeriet, og anden gang er fem år efter færdiggørelsen. På den måde garanterer vi for kvaliteten af din nye bolig – også når du har overtaget dit nye hjem. I øvrigt gælder en absolut forældelsesfrist på 10 år.

Læs også