Active lifestyleamusement2apartment2Architecturearrow-downPage 1Group 3arrow22arrow2arrow2attachbike2blocks2bonavapinbonavapin-in-availablebus2cafecalendar2check2close2collapse2CollapseCommon facilitiesGroup 2CloseGood SVG BlackOK SVG BlackPoor SVG BlackVery good SVG BlackVery poor SVG Blackamusement2Culture EntertainmentShapedocument2document_blankdoublearrowarrow2arrow2arrow22Eat Drinkemail2expand2external_link2Family friendlyfavourite2filter2Getting thereGreen solutionsgrocery_store2grocerystoreShapeHealthcareheart_activeHeart filled SVG Blackheart_inactiveholiday_cottage2Shapehospital2house2mypagespin_distanceicon-unit-v2like2list2Local servicesbonava logotype primarybonava logotype secondarybonava logotype_symbolMaintenance SVG BlackMap-pinminus2minus2mobile2parkNature activitiesnature_trails2Neighbourhood storyclose - kopiaparking2pdf2plot2plus2Group 2external_link2preschool2restaurant2row_house2schools2Schoolssearch2semi_detached2settings2Shoppinglocal_services2Social lifestyleSpecial featuregymtapTools SVG BlackGroup 2tube2user2

Controller assistant

Søborg

Regnskabsmedarbejder / Controller assistent til Nordeuropas største boligudvikler

Bonava er en af Nordeuropas største boligudviklere. Vi har fokus på at skabe hjem og nabolag, hvor mennesker føler, at de hører til. Derfor er vi sammen med vores kunder og samarbejdspartnere altid på udkig efter dét, der giver mennesker glæde dér, hvor de bor. Et hyggeligt nabolag er ikke noget, der skabes ved sidste penselstrøg. Det er sådan alting begynder.

Bonava varetager alle led i kæden, fra køb af grunde, udvikling, markedsføring og salg af projekter frem til aflevering af det færdige byggeri til både private købere og professionelle investorer.

Hos os indgår du i et team, hvor arbejdsglæde og samarbejde vægtes højt.

Vær med til at skabe hyggelige nabolag 

Som regnskabsmedarbejder / controller assistent hos Bonava refererer du til vores Head of Finance, og indgår i tæt samarbejde med finance afdelingens øvrige 3 medarbejdere om afdelingens opgaver. 

Dine opgaver inkluderer:

 AR – Fakturering og opfølgning

  • Intern fakturering
  • Viderefakturering af omkostninger
  • Salg af grunde

 AP – Leverandørfakturaer

  • Superbruger i økonomisystemet Business World
  • Assistance til brugere, herunder træning/instruktion
  • Kontakt til leverandører
  • Opfølgning på rykkere
  • Betaling af fakturaer

 Manuelle betalinger

  • Payment Orders

 Posteringsbilag / afstemninger

  • Regnskabsposteringer
  • Diverse omposteringer mv.
  • Udarbejdelse af afstemninger og specifikationer
  • Månedsregnskab
  • Udarbejdelse af afstemninger og specifikationer
  • Deltagelse i rapportering

 Ad hoc

  • Controlling – analyser, kontrol mv.
  • Samarbejde med PA om diverse opgaver
  • Hjælpe med dokumentation til revisorer

 Om dig

Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og minimum 5 års erfaring i at arbejde selvstændigt med de ovennævnte økonomiopgaver.

Du er it-kyndig og kan begå dig på dansk i skrift og tale – og også gerne engelsk, norsk og/eller svensk.

Du har lyst til at arbejde i et dynamisk miljø i åbent kontorlandskab, hvor alle taler med alle, og hvor omgangstonen er afslappet og humoristisk. Du trives med åben kommunikation med kollegaer, herunder kollegaer i Sverige, samt kunder og leverandører.

Som person er du struktureret, grundig og effektiv, og er en teamplayer med godt humør!

Få en central rolle i en stærk virksomhed!

Bonava’s vision er at skabe hyggelige nabolag, hvor mennesker føler at de hører til. Virksomheden sætter faglighed højt, og vi har ambitioner om at udfordre både os selv og branchen, for at opnå bedre og mere effektivt boligbyggeri. Bonava er en nystartet virksomhed, hvor du får mulighed for at præge din egen udvikling, samtidig med at du kan lære af erfarne kolleger. Du bliver en del af en organisation med et godt arbejdsklima og en kultur, der har fællesskabet i fokus. Afdelingen er dynamisk, og dine kolleger er ildsjæle, der brænder for boligbyggeri og glade kunder.

Det daglige arbejde vil foregå på Bonava’s kontor i Søborg.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi håber på at gennemføre rekrutteringsprocessen i løbet af november 2019, så vi opfordrer dig til at søge snarest muligt. Du skal søge stillingen online.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Finance Morten Jakobsen på telefon 2488 7818.